Släktträff

Jag håller på att styra upp en släktträff. det blir en spännande utmaning att få till det ,så att alla 41 kan vara med ( och då har jag inte räknat med tonåringarnas ev. pojk och flickvänner som kanske  också vill följa med )

Vi bor ordentligt utspridda över landet, brorsan och hans fru och tonårssöner bor på västkusten, jag, min familj och deras familjer och mina föräldrar bor på Ostkusten, min morbror och moster och en kusin med fru och 3 snart 4 barn varav två tonåringar bor på Gotland och i Stockholms trakten bor min morbror och sambo, hans tre söner med sambos och en av dem har dessutom 3 småkillar och ytterligare en kusin med sambo och två tonåringar.

Jag tänkte att vi alla ska träffas i Motala i huset som mormor och morfar byggde på 40 talet och som nu är i deras tre barns ägo.
Det går aldrig, vi får inte plats säger mamma, men den åsikten delar inte jag, det är klart det går, vi får väl klämma ihop oss eller hyra partytält eller nåt, det är klart det går!
Det måste gå!

Trevligt kommer vi iallafall att få, för det har vi alltid haft när vi träffas men det blir inte så ofta som ni nog kan förstå! senast var vid mormors 90-års kalas och i augusti fyller hon 93.
Tror ni att jag får ihop det??
Hur ska vi få plats?
Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0