Veckan gapskratt

Jag är handledare för en socionom student på jobbet. Det tycker jag är kul, speciellt om de är så trevliga och duktiga som J som jag har bredvid mig nu.

Häromdagen stod jag med händerna djupt ner i köttbullesmeten och telefonen ringde. Jag bad J svara vilket hon också gjorde. Hon höll sen handen för luren och sa att det var någon som ville ha min kollega F:s privata mobilnummer, eftersom vi aldrig lämnar ut det så sa jag det och J vidarbefodrade det i luren. Då ville personen i telefonen prata med mig. Jag  tvättade av mig och tog telefonen, i luren var min chef J !! Och han skrattade så det tjöt men han fick iallafall mobilnumret han behövde!

Till J:s försvar måste jag säga att hon bara träffat honom vid ett tillfälle, hon hörde inte vad han sa när han presenterade sig och hon gjorde ju precis som hon blev tillsagd! Duktig praktikant!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 16:23:03
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja det blev lite galet du! men men nu vet jag iaf vem han är o vad jag ska svara nästa gång! kollade in massa gamla bilar o hittade din blogg! roligt! ses !

2008-04-24 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0