Mer hundliv



-Skvätt på mig        -Nej skvätt på mig!! n och s älskar vatten!!



t försöker få sitt på det torra!!



-Där fick du........... i tar sig ett bett av t



-Vad gör dom??   s undrar om de har det roligare där borta



-Blöt!! Måste nog skaka av mig lite vatten.........



-Du kan inte ta mig...........



Hundar och pojkar...........



-Ni är alldeles för torra!! i skvätter lite på T och O också!!




Hittat en fossil?? S och alla hundarna i vattenbrynet



i blev gul............. jättegul !!?? ............av att rulla sig på stenarna!!??



-Sov du,vi vaktar!!




En  tjock tant och många hundar!!

Det måste vara härligt att vara hund!!
Inga räkningar att betala, ingen tvätt att tvätta och ingen mat att laga!!
Man kanske skulle bli hund i nästa liv!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0