Neptuni åkrar

Är världens vackraste plats tycker jag (då har jag ändå sett en del!!)....det har jag alltid tyckt..........ända sen jag var där första gången för 10-år sedan eller nåt!!
Ljuset, havet, hällarna, grytorna, stenarna och solnedgången..................
FANTASTISKT!! UNDERBART!! SAGOLIKT!!



De här bilderna tog jag på Neptuniåkrar för ungefär 7 år sedan!! Underbara bilder!!

Den översta med alla ungarna och familjens bernersennen Molly och den understa, där m 8 år fryser halvt ihjäl för att posera för mig i en av de tusentals "grytor" som finns där!!

I helgen var vi där igen...........tjejerna var på ridtur och jag T, S, O och hundarna fikade och plaskade på hällarna..........
(A och M var på Mantorp och missade denna mysiga seneftermiddag!! Stackarna!!)








S och alla hundar och alldeles blått............



T och O och massa blått.................. och vått!!



Många nyanser av blått.........



O har hittat sig ett slott ...........i allt det blåa!! (han matchar allt blått.......... med tröja och ögon!!)






Här kommer ridtjejerna...........



m ser väldigt nöjd ut...... L likaså




E var sist i raden




S passar hundarna............och barnvagnen!!??



Far och son, riktigt härlig bild!!

En riktigt blå eftermiddag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0