Slut

Semestern är slut! Semestervädret likaså!!
Regnet öser ner!!
Himlen är vidöppen!!
Mina lakan från Böda på torkvindan.........som jag glömt att ta in......... lär aaaaaldrig bli torra!!!

Men jag ska en runda till Böda ikväll iallafall..............helknäppt.........jag vet!! Och stanna där tills på onsdag, då jag börjar jobba kl 9!!
Men jag måste, jag har inte fått med mig allt därifrån, för vi hade inte helt planerat att åka hem i lördags...det bara blev så!!

Så jag ska egentligen bara dit för att plocka ihop efter semestern, jaja vi kommer att åka dit alla lediga helger framöver förståss.............men semestern är slut..........på riktigt!!
Så garderober och kylskåp och frys ska tömmas..........iallafall på det mesta! Och så måste vi hämta hundkopplen och mina skor (har bara mina fula men sköna ecco promenadsandaler hemma........och hur snygga är dem menar jag!!)

Och så bara MÅSTE jag få med mig Stieg Larssons tredje bok hem.........
Jag börjar nog läsa lite i den redan ikväll!!
De andra två har jag läst ut, de är sååå bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0