(går-) Dagens fniss

Vi var hemma hos, A:s lillasyster M igår och firade hennes dotter N:s födelsedag i efterskott!


O och sin mammas kusin N hade kul ihop, N var en sån´ duktig barnvakt

Det var jättetrevligt jag gillar M jättemycket , vi har alltid kul ihop och hon är så go!

Men när vi kom dit såg min svärmor varm och lidande ut.............hon hade nämligen köpt samma blus som M hade på sig så hon fick behålla sin tjocka tröja på.......... Men efter en stund veknade M och lät sin mor ta på sig samma blus som hon hade.............. och de blev så söta så!!



Visst är de fina!
Jag föreslog L att vi också skulle gå och köpa likadanna blusar!! L var lite mer skeptisk till det!!

Under tiden vi var där roade sig tonåringarna med att spela CS (dataspelet alltså!!)
Och då blev jag så full i skratt, de började spela mot m:s pojkvän s (hemma i Linköping) och med jämna mellanrum så kom det ett: -Förlåt älskling................från s när han sköt ner m!!
Det skrattade vi vuxna gott åt!

Men annars brukar det vara m som vinner över sina bröder och kusiner (pojkar alla utan en........) i tv-spel, dataspel och airhockey till deras stora förtret!!



m sa att det var hon och s på mjölkpaketet!!
m:s pojkvän s är en himla go och mysig kille med härlig humor, som dessutom är smart, men han ÄR liten och tunn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0