**Julaftonsmorgon**

.........och det snöar.........lite......... bara lite fnyk.......men iallafall, det snöar på julafton!!!

Och jag är på jobbet och har försökt göra det mysigt men ljus, ljuslyktor, fint julfrukostbord uppdukat och julmusik för ungarna som bor på behandlingshemmet som är min arbetsplats!

Hemma äter alla julfrukost, A , ungarna med respektive och barnbarn, (julfrukosten såg ju S som ett argument för, att de skulle bo grannar med oss!!)
Visst skulle jag vilja vara där jag med men jag vet att jag är viktigt för ungarna här idag, men jag saknar familjen .........och min hemgjorda kalvsylta på frukostbordet!!
Det får jag imorron istället!!



*GOD JUL*..........igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0