Sova

 Sova.......jag vill sova, men jag kan inte sova!!

Säng säng säng sova sova sova............jaaaa helst...............tack.................men...........

Jag ligger och snurrar.............och snurrar...............försöker lösa all världens problem..............tänker på thailand............. på ungarna..........har varit på toa 15ggr..............tänker på jobbet.............trött på höstdeppande...............funderar på julklappsköp.........känner mig ledsen............trött på det dagliga mörkret............slängt av och på mig täcket ett otal antal gånger..........har ont i magen............trött på att vara trött............funderar på uppfostran.................funderar på livets mening............. puffat upp kuddarna............ planerar julen...............känner oro...........försökt hitta något som gör mig glad................stressas av att jag faktiskt MÅSTE sova nu..........blir arg...............blir törstig................planerar taktik för att få unghunden lydig...............vet att jag blir trött och odräglig imorron..............stackars dem där hemma.............stackars maken............jag älskar ju dem.........!!

Men nu kanske.............nu har jag iallafall skrivit av mig lite oro och stress...............nu kanske jag kan sova..............kanske.............jag VET att jag kommer att sova som godast när klockan ringer 6.50.............men.............det är några timmar dit............det borde gå.............för jag ÄR verkligen trött................jag gör ett försök................jag ska anstränga mig för att inte bli odräglig hemma imorron...........det lovar jag.........
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: E

Usch du måste sova.. Låter inge viadre att ligga vaken en massa ju :( SNart sol och semester :)

MÅnga kramar!

2008-12-18 @ 07:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0