Veckans fniss

L är ju timvikarie på beh.hemmet jag jobbar på nuförtiden.
Hon är uppskattad och fick beröm häromdagen (det värmer alltid ett modershjärta!!)
och...... tillade kollegan  F -Och hon stökar till det i köket precis som sin mor!!!

Jag var snabb och försvarade med mig -Ja men jag gör alltid iordning efter mig
Det kunde ju mina kollegor hålla med mig om, och det gjorde båda två sa de.

Jag ringde lite senare i ett annat ärende Loch pratade med henne och sa att hon fått beröm men även lite kritik för att hon precis som jag "rör" till det i köket
-Ja men jag gör alltid iordning efter mig var hon lika snabb som mig med att försvara sig med
Hon använde ordagrannt samma mening som jag gjort några timmar tidigare!! hihihih =D

Vi är kanske lite lika på en del sätt L och jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0