Veckans gapskratt

Fick jag tidigt i lördags morse! Vad härligt det är att få skratta innan frukost!!

Hundarna  behövde klippa klorna och m erbjöd sig att fixa det.
Lillefixade hon på några minuter, hon la honom i sitt knä och så klippte hon!!
i är inte riktigt lika lätt att lägga i knäet och klippa klor på !! ...........och inte tycker hon det är kul heller!
Men m hade bestämt sig hon skulle fixa det här!! Hon sa -ligg , till i ...................eller hur!! Hon tänkte minsann inte lägga sig................iallafall inte någon längre stund..............inte någon tillräckligt lång stund iallafall.
Så det blev lite brottning, ena stunden var m över i...........sen under..............sen bredvid!!
 -Nu har jag henne sa m och sekunden efter var de båda under köksbordet.................. och jag skrattade så tårarna rann.
Strax därefter var de mitt på golvet igen -Nu HAR jag henne så m, och det hade hon ju också...........MEN.....hon var under i ......................och hur klipper man klorna då??

Hur som helst så lyckades m iallafall att få alla hennes klor klippta.............. efter en stund!!
Och jag fick mig ett riktigt härligt skratt....länge och jag blir fnissig när jag skriver om det nu också!!



Alla sätt är bra!!......................utom de dåliga!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0