Bad

Nu har jag äntligen badat! Senare än vad jag brukar förståss! På Böda förståss!!
Jag åkte till Böda i fredags, A, L och O hade åkt i tidigare(...........men någon =jag, måste ju handla och packa!!).

Det var ett strålande väder och 21grader i vattnet, det var lågvatten så O hittade en egen liten "sjö" där det var 28grader som han badade i och han skrattade så han ramlade omkull, åt de tre hundarna som for omkring och skvätte(både vatten och sand!!)



På kvällen ringde E, hon var sugen på att bada så jag bjöd dit henne och S,för att bada grilla och sova över, vilket de tackade ja till.

A monterade upp och satte upp vår nyinköpta flaggstång vid husvagnen,






Det blev så fiint!! (jag undrar vad de andra camparna tycker om en 6m lång flaggstång vid en husvagn!!)

E
och S kom och vi grillade, spelade kort och drack några tequila!!
Livet är toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0