Bilder

Nu har jag lärt mig sätta in bilder som kompletterar mina bloggar!
Man kan lära gamla hundar sitta!!

Så nu finns det bilder på mina bloggar:
Bilar
Tatuering
Säsongstart
Dag 2 och 3
Långhelg
Cruicing
Slöarhelg

Där kan man se lite bilder om man är nyfiken!

Jag är hemma och ledig idag med!! Och nu har jag gjort alla tråkiga måsten( boka bilbesiktning,handlat, ringt samtal, plockat in tvätt, röjt i köket och hängt upp tvätt)...så nu hade jag tid att sätta mig och skriva lite!
Men bara lite............. för jag ska snart lura med mig M (som är hemma och sjukskriven) till köket och hjälpa mig skala potatis, för alla ungar och respektive och min skyddsling kommer på middag! (Jag visste väl att den grekiska köttfärsslimpan skulle locka!!) 11 vid bordet blir vi så det är lika bra att göra en köttfärslimpa på 3,5kg

Och senare ikväll ska vi cruisa på stan och göra reklam (för det lagliga) Blackracet som E och S är med och arrangerar. Jag och m ska köra nya Corvetten!! Ja inte på racet..nej nej men på kvällscruisingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0