Sol och bad



 O:s fotspår i sanden!!


Redan vid 9.30 tiden på lördagsmorgonen hade vi ätit frukost och gick ner till stranden!
Det var inte mer än 18 grader i vattnet, med det är badtemp för mig..........och hundarna!
Iallafall tyckte schäfrarna det, -inte så värst ,tyckte t, badkrukehunden!! Han hittade sig en ö mitt i vattnet, där satt han och tittade på mig och hundarna när vi badade, skvätte och lekte!!

E badade också men inte de andra! Badkrukor!!
L och S som var riktiga fiskar när de var små, 18grader hade inte hindrat dem för 19-20år sedan!! A har aldrig badat så tidigt och så mycket och länge som jag!!

Den perfekta kombinationen att vara på stranden med är brorsan och hans familj. Min lillebror är som jag, vill bada och hitta på saker på stranden och i vattnet, medans hans fru är som A, sitter helst på stranden och badar lite då och då!!

S och E gav sig från Böda vid 11-tiden, de hade mycket att göra för de skulle arrangera ett streetrace (lagligt!!) och skulle säkra vägsträckan det skulle köras på och besiktiga bilarna som skulle köra det etc.
L och O stannade en stund till, de åt med oss och så behövde L plugga lite när O sov.

Vi plockade fram datorerna!!! Undrar vad folk tänkte när 3 datorer kom upp på bordet , under parasollet utanför husvagnen! L behövde plugga, A behövde fakturera och jag ville blogga!!

När de åkte hem blev det såå tyst!! Bara A, jag och hundarna.

Det kändes ändå helt ok, märks att ungarna blivit större! M som är konvalecent (..det stavas nog inte så!!??) efter operationen och ska ta det lugnt, inte bada, inte cykla eller åka inlines, tyckte det var helt meningslöst att följa, med så han blev kvar hemma och m var hos en kompis och skulle se hästtävlingar hela helgen, så hon hade inte "tid"!

Det är ju så här det kommer att bli........... vi får klara oss själva och så kommer ungarna och gästspelar ibland!!

A kopplar ju av jobbet och han har läst en halv bok.............när hände det senast??
Och jag har SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0