Veckan gapskratt

På kursen i veckan skulle vi då spela rollspel! Utbildaren frågade om det fanns någon frivillig som skulle spela barn! C som är läkare räckte upp handen. Så bestämde de hur rollspelet skulle se ut, -jag är pappa och jag ska ha besök av min chef och hur ska du som är barn kunna hjälpa mig sa ledaren........... fast på engelska förståss
C sa då -I can go into mig room and play with myself..................

Rummet formligen exploderade av skratt!!
Kursens mesta och längsta gapskratt utbröt!!
Det var otroligt svårt att få tillbaka fokus på det vi sysslade med!

Det hade nog varit bättre om han sagt: -by myself!!
MEN det hade inte blivit lika roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0