Veckan

HAR FÖR MIG VARIT:

Intensiv - Stockholm ToR
Givande - Utbildningen
Längtansfull - Har inte träffat O
Sorglig - m:s häst var tvungen att avlivas
Smickrande - fick komplimang för min tatuering, (slingan på foten /underbenet) av en för mig okänd servitris
Jobbig - M:s operation
Glädjande - A:s älskade Pontiac GTO har efter 11månader blivit körklar och min Saab cab är lagad!!
Rolig - A:s kusin C har fått en liten tjej, m som hon ska fostra tillsammans med sin fru V
Högljudd - Springbreak
Varm - 20-25 grader varenda dag
Vacker - Mina rhododendron och pioner blommar mycket och väldoftande
Tråkig - Jag har inte fått besiktigningstid och fått köra min bubbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0