Veckans gapskratt

Min härliga.........om än lite tankspridda kollega/chef  L har sen i förmiddags letat efter sina nycklar! Han har letat i kommunens bilar, på kontoret, på förvaltningen, han ringde t.o.m vid ett tillfälle och bad mig leta under hans papper, han har säkert engagerat  6-7personer i detta letande. Han fick gå hem för dagen utan att ha hittat sina nycklar.
Han ringde i ett annat ärende senare på kvällen, han berättade då lite skamset att han hittat sina nycklar, när jag frågade var svarade han -Om du inte hånar mig för mycket ,så berättar jag det! Jag kunde dock inte lova honom det,men då sa han iallafall att han hade hittat dem......... hemma i nyckelskåpet............. Han hade inte tagit dem med sig alls på morgonen!!! Fniss Fniss Flabb LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0