Chefen

Här hade jag tänkt sätta in en helskön bild på min underbara, om ändock aning tankspridda chef (fast jag brukar säga att han är en arbetskamrat med andra arbetsuppgifter!!),
utklädd i vår vän punkarens utstyrsel!

Men någon kan kanske uppleva det stötande och inte uppfatta ironin om de ser en bild på kommunens fältningssamordnare  (som dessutom är präst)  på musikfestival med:
skinnväst med 1dm nitar,
Astra Kask tryckt på västen
svarta pilotbrillor
mycket kortklippt frisyr (förr hade han hästsvans och skägg)
Cool min = bister min
ring i örat...........den är faktiskt hans privata
och dessutom kommunens logga på t-shirten under västen

Så det blir ingen bild!
Men bilden är helskön, synd att ni inte fick se den

Kommentarer
Postat av: Huskatten

Jag har faktiskt tänkt samma tanke :)

2008-11-12 @ 22:57:58
URL: http://kajplats13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0