Friskförklarad

Äntligen har jag blivit friskförklarad!
De sista proverna var som de skulle, det var bara blodvärdet som fortfarande var lågt (men lite högre än sist iallafall)
Så jag sa till A igår att han nog får behålla mig ett tag till och han verkade bli ganska nöjd med det!!

Det är bara ett år sedan kompisen och grannen C dog i cancer 44år gammal och hennes man T (vi umgicks mycket) hade det ganska jobbigt efter det och då får man ett otäckt uppvaknande för vad som faktiskt kan hända, trots att man inte är så gammal. Man ska INTE vänta med det man vill göra eller ha, utan leva i nuet. Efter att hon fick sin diagnos  och prognos för 3 år sedan, så har vi levt efter mottot:
Lev livet fullt ut nu för man vet inte vad som väntar!!
T var förresten här häromhelgen med en ny kvinna, han har hittat kärleken igen, i en gammal hundkompis..............(ja  hon är varken gammal....... eller hund, men de har känt varandra länge och hon driver kennel och tränar hundar) Det var så skönt att se att han verkar må bra igen och har en trevlig kvinna att tillbringa sin tid med, det är honom väl unt!!

N har jag inhandlat: blutsaft, ginseng,rosenrot och omega3 så nu ska det bli fart på kärringen igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0