Ledig

Har jobbar ett häftigt helgpass nu ,så idag ska jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Och idag är jag faktiskt alldeles själv............själv.........alldeles själv!! Det tillhör inte vanligheterna här hemma nuförtiden!!

Det blir nog en del sittande vid datan, A har äntligen............(jag har tjatat en del!!) kopierat gamla foton som låg i hans data på jobbet!!
Så idag har jag sorterat de som behövde sorteras och raderat de som behövde raderas!!
Jag menar...........bilder med en halv hund eller en människa utan huvud behöver ju faktiskt inte sparas!!

Hittade en massa gamla bilder från Böda 2004 och 2005 som jag kompletterade Bödagängets bilddagbok med (oland är användarnamnet, om någon undrar!!)

Sen finns det massa helt för mig ointressanta bilder som jag inte behöver ha i datan, bilder på corvetteprylar, bilar, bilar och åter bilar...................
Fast de flesta bilder får vara kvar, de har säkert sitt kult värde...................eller inte!!

Jag måste nog visa några av dem sähär kommer det en bildkavalkad från min dator!!

m som fotomodell..............för 4år sedan!! (...........hon kommer att mörda mig!!!)



Såhär hade vi det 2004 innan vi lärt oss dricka tequila och slabbedask!! Och M har fin frisyr =X!!



A som pizzabagare (jaa........... vi har drivit en pizzeria!!)



L var chef och förste pizzabagare.............hon kan kasta pizzadegar i luften...............OCH få ner dem på rätt ställe!!



Liten s! Då skrämde hon minsann ingen!!



M:s 12-års dag



Vi lånade Bödas stora grill 2004 och fick hjälp av en okänd brunbränd hjälpsam karl och en man med en stor mustasch att få den på plats!!! (visst verkar beskrivningen stämma in på ett par långliggare på Böda!!)



Två lyckliga brudar som funnit varandra!! E och hennes v!! (v är förresten kusin till "vår" s)



Jag menar...............hur bra är en sådan här bild?? Det är iallafall L och lilla n.................tror jag!!



En sådan här liten damleguan har vi haft en gång i tiden med!!



Kul bild!! Inte!!  Helt ointressant!








Visst är de bara för söta! Liten t har krupit tättintill s!!
På Böda förståss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0