Surkärring

Har jag blivit kallad i en kommentar på bloggen idag pga min "argblogg"!!
Och blev uppmanad att skaffa mig en hobby!! Det har jag ju!! Många!!
Jag bloggar !! när jag är glad, när jag är arg jag,när jag är ledsen, då bloggar jag!!
Och så plockar jag svamp ;)
Och så släktforkar jag på nätet :D
Surkärring är jag inte heller, så det så!!
Men sur blir jag över förnedring och kränkningar!!
INGEN har den rätten att sätta sig över andra!!

Och M blev kallad för patetisk fjolla.........eller nåt! Men det är ju bara elakt!
Han har både tränat rugby, amerikansk fotboll,hockey och styrketränar så någon fjolla är han definitivt inte.............men han har blivit uppfostrad att protestera och inte finna sig i kränkande behandling!!! Och det är jag STOLT över!!
Och än en gång, jag VET att rugby är en tuff sport som kräver hård träning, (M är min andra son som spelat rugby!! Heja Stagg!!) så träningen har varken jag eller han protesterat mot, utan mot allt dumt runtomkring!!
(Skrev jag förresten att två killar hoppade av träningslägret under helgen??)
M har förresten blivit petad ur laget nu!! Han "förtjänade" inte att vara med i laget!! (Vem f---n VILL förtjäna att vara med i ett lag med tränare som har en sådan människosyn??)
För att han protesterade, (trots att han varit med på varenda träning och styrketräning sen han blev uttagen i laget,) så han blev inte petad pga brist på engagemang iallafall.
Men han hade ju ändå tänkt sluta så det spelade inte honom någon roll!!
Synd att han själv inte hann "säga upp sig" innan han blev petad bara!!

Det ringde en journalist häromdagen också förresten, som hade reagerat på det jag skrev i min insändare och tyckte precis som jag att det var ett märkligt sätt att lägga upp ett träningsläger på!!
Han skulle göra ett reportage om det!!

Och du, "nile" som var så arg på mig.............eller nåt, använd rättstavningsprogrammet nästa gång så får du mer pondus i det du skriver!! Son stavas inte med å! Och ett dygn har bara 24 timmar!!Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0