201

Bloggen är det här!!! 200 har jag skrivit!!
Men nu tycker jag det blir svårare att hitta något att skriva om!!

Jag tycker bloggen nr 200 passade bra att tillägna hela släktens yrväder, lille O!! Hade en annan haft den energin så skulle man vara inspärrad någonstans!!! Och jag får hela tiden klart för mig varför man inte skaffar barn när man är 47 utan när man är en 20-25år!! Herregud..............jag blir helt utmattad efter ett par dagar med honom!!
Och om en 3veckor sådär ska han och hans föräldrar bo hos oss ett par veckor medans deras badrum renoveras......eller rättare sagt ............byggs om!!
Det ska bli kul...men trötta lär vi vara A och jag!! Speciellt A, för han är fortfarande O:s alldeles speciella favorit............ O vill vara med honom hela tiden, hellre där än hos sin mamma ibland t.o.m.
A
tycker i och för sig att det är ganska trevligt och tar gärna med sig O ut och elda eller tvätta bilen eller jobba i trädgården eller vad det nu är han tänkt pyssla med!!

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig...............alls!!
Regnet förstörde 50% av min planering!!
Det skulle ju inte regna enligt väderleksrapporterna.............det går ju inte att lita på dem alls!!!

Jag vågade aldrig köra något Blackrace i lördags..........vägbanorna var för blöta för min smak!! Jag gillar inte blöta eller snöiga vägbanor!! A däremot testade Corvettens kapacitet........3ggr.......... och han tyckte det var såååå kul!!
Han fick visst några av de bästa tiderna på sina race!! Stolt som en tupp.....som en 18-åring!!................eller nåt!!

Lite trädgårdsarbete hann vi med iallafall! Och tvättat allt! Och fira mamma hann vi med! Och umgåtts mycket med ungarna! Och träffat m:s pojkvän och hans föräldrar! Trevliga människor förresten!




-Varför får inte jag ligga i soffan, när de där andra vita lurviga får ligga där, undrar Izzy


Cv:et är inskickat till kriminalvården, upptäckte tyvärr att jag läst fel...........sista ansökningsdagen var den 12.......... i fredags alltså.............inte den 15 som jag tyckte att det stod, skit också!!
 Vi får väl se hur petiga de är............
Ja jag tror på ödet, går det åt skogen så finns det något bättre runt hörnet.
Så har det alltid varit för mig och de mina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0