Höstdag

Idag är det verkligen en höstdag......grått och blåsigt och småkallt.........
Skulle åka till Böda i helgen men vi skippar det............
Vi ska för första gången på väldigt länge ha en vanlig hemmahelg!!
Då vi ska titta på Arn Dvd,äta gott, måla lada, fira mammas 69-års dag,bada i badtunnan,ta en cykeltur, köra blackrace........ sånt som alla vanliga familjer gör!!

Fast ungarna brukar säga att vi inte alls är en vanlig familj..............

Och det är klart..............barnen bor ihop med sina båda föräldrar,
jag dansar till E-type eller Uggla när jag lagar mat,
vi har 5 bilar och ingen av dem är någon vanlig Svensson-bil,
när ungarna började flytta hemifrån så köpte vi ett större hus och flyttade ut på landet (istället för att köpa något mindre och flytta in till stan!!)
jag har långt hår fast jag är "gammal" (ingen kort smålockig tantfrisyr här inte),
alla som är över 18 har minst en tatuering (3 av oss har 3 eller fler),
både A och jag ska köra Blackrace(det är helt lagligt ,efter konstens alla regler) i helgen,
jag gillar att lyssna på svensk hip-hop,
vi har ett air-hockey spel i allrummet,
vi har badtunna i trädgården (vi hade badtunna och pool i vårt förra hus!)
vi åker hellre till Böda och bor i husvagn än åker utomlands på sommaren,
vi är många när vi umgås familjen.......4 barn, 4 respektive,1barnbarn, 4 hundar och så vi föräldrar som hållt ihop i 29år och tänker fortsätta med det!!

Så helt vanliga är vi kanske inte!!!
Men jag tycker vi är ganska bra ändå!!

Det ska bli en riktigt skön helg iallafall, jag ser verkligen framemot den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0