Sommaren är kort

Och nu är det första dagen på första höstmånaden........
och första dagen på resten av mitt liv också för den delen!
Tiden går fort, sommarmånaderna går allra fortast, hur det nu kan komma sig!!!

Sommarsummering:


Påväg från stranden
  • solat...............ja
  • badat.............ja
  • läst...............mycket
  • grillat........för mycket
  • böda................mycket
  • tequila..............lagom
  • myggbett.........inte så farligt
  • ny hund
  • sålt  bil
  • semester........för kort och för tidig
  • köpt häst
  • skrämt bort m:s uppvaktare..................(han var 19!!!)
  • träffat släkt
  • gått på marknad
  • köpt ny cykel
  • varit lat
  • varit på Neptuni åkrar

Påväg till sommarbete                      (nya hästen flyttade in)

Så det blev väl ungefär som jag tänkt mig!!
Men:
  • vi har inte varit på Lammet och Grisen
  • jag har inte sett solnedgången i Byxelkrok
  • jag har kört alldeles för lite med Bubblan.....stackarn!!
  • jag har inte sett en enda konsert
  • jag har inte sett någon sommarteater
Så lite har jag missat iallafall!!

 Och ungarna tycker att vi har missat att åka till Liseberg, vi får se om vi tar oss dit innan de stänger i oktober.
 Då kan vi ju passa på att hälsa på lillebror och hans familj i sitt nya hus på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0