Tack

För tipset  "en annan mamma" som förövrigt verkar vara en riktigt trevlig och klok människa!! :) Vem är du??

Jag lydde rådet och ringde AF och nu har jag fått nytt lösenord så nu kan jag hämta mitt CV utan att behöva skriva om det!! Kanooon!!

Och så kan jag söka jobben, spännande!

Men min chef som jag hade medarbetarsamtal med häromdagen önskar mig inte lycka till...................
Han tyckte att jag skulle lämna en alldeles för stor lucka på min arbetsplats om jag försvann......................
Han tyckte jag var väldigt viktig för hela verksamheten........
Trevligt att höra i och för sig, men nu har jag snart lagt 9 år på det här fantastiska jobbet jag har (ja jag vet........... jag är knäpp....stormtrivs på jobbet.......... med allt........... men vill ändå lämna det.............)

Men jag blir ju inte yngre med åren........... snart är det väl ingen som vill anställa mig...men va f-n jag har ju iallafall nästan 20år kvar till pensionen!!

CV är en konstig sak.............vad är viktigt........ vad är oviktigt??
Ica jobbet 1977 ska det vara med ?? Knappast relevant......

Och så alla JAG och MIN och MINA.... man skriver....jag är bra på........ jag gillar att...........min starka sida är.........mina egenskaper....... etc etc och jag är SÅ dålig på att framhäva mig själv, även om jag vet mina styrkor och fördelar......... men det måste man ju göra. Man kan ju inte skriva..........jag är dålig på att ta kritik...... jag gillar inte...........

Och mina referenser är bara såååå gamla (inte i ålder alltså utan i tid) eller så vet jag inte var de finns............. men det är klart............De har ju inte heller jobbat med mig på länge och man utvecklas ju hela tiden, iallafall i mitt jobb!!

Nähe nu ska jag ta och uppdatera mitt CV på "min sida" på AF




Kommentarer
Postat av: En annan mamma

Vem jag är? Är en helt vanlig förvirrad 4-barnsmamma i mina bästa år. Irrar runt och tjuvläser andras bloggar utan att våga ge mig i kast med det själv. Kanske tycker jag att mitt liv är alldeles för trivialt för att "bloggas". Fast i själva verket är det mer komplicerat och kaotiskt än vad det verkar.



Kramen

2008-09-13 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0