5

Dagar kvar.......sen åker vi till Böda!!
ÅÅh vad jag längtar..........trots att jag vet att det blir mycket jobb under helgen........... men också mycket mys och skratt med vännerna.
Vi får se om A:s humör får mig att smita från arbetet den här gången med.........Jag smet ..........(på hans uppmaning) ett par timmar förra året när det jäklades lite för mycket med golvläggandet............jag satte mig istället inne på golvet (hon hade golv!) hos B och drack vin, tills han lugnade ner sig och blev trevlig igen!!

Idag har jag handlat engångs tallrikar, bestick och glas.........så vi slipper lägga onödig tid på disk!!

Kommentarer
Postat av: syrran

här är åxå inhandlats engångsprodukter inklusive snapsglas... jag längtar så jag blir tokig! Vi åker torsdag tidig morgon - jag kör!

2009-04-04 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0