Beröm

Idag när jag var och handlade och kom ut från affären går det ett gammalt par runt min bil..........Shit ......tänkte jag, nu har de väl kört på min bil eller nåt ...............((vilka fördomar mot äldre bilförare!!) och jag gick fram mot bilen med en klump i magen........... Är det din bil sa de...........och med en ännu större klump i magen svarade jag att  så var det. -Åh vad fin den är.....och vilken fin färg...........och det är en saab och de är ju så sköna att åka i och vad synd att saab har sånna problem nu.................



Då släppte klumpen i  magen och vi fortsatte prata om saab och dess framtid.......... Och när jag åkte iväg vinkade de efter mig och jag satt och smålog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0