Byggarbetsplats???

Jaa man kan lätt tro det..........men det är bara gänget som sätter bo...........och långsamt fyller kvarter 1



Full aktivitet....... B i full fart...........som alltid!!


Mi är "nybyggare" i kvarteret........ Hon ser nöjd ut!!



T är arbetsledare.........och A jobbar med vårt nya golv..........det blev såååååå fint och stabilt.(.............och han är så sexig när han jobbar!!)


Vi tog oss också tid att njuta av det fina vädret och Böda!!



Klart det ska påskpyntas........(trots att kylskåpet fortfarande står utanför), K och S har det pyntat utanför sitt!!


Och mat måste fixas..........trots att det är ett kaos runtomkring.......


"Tjejerna" i kvarteret posar i sina nya saronger.........från Thailand förståss........stackars S fick inte vara med den här helgen  för hon jobbade...........


Stackars Pi, kvarterets handyman hjälpte alla andra...........så han blev sist kvar..........han var dessutom gräsänkling över helgen...........men här får han lite hjälp iallafall.......

Och nej..............jag fotograferade inte bara den här helgen............jag jobbade jag med...........även om det inte ser ut så på bilderna!!!
Jag bar och bar, möblerade, bar, kom med uppmuntrande tillrop,bar, tejpade, slog i tältpinnar och flyttade runt saker..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0