Facebook

Jag är ju lite facebookare också........och fått med mig A i det också långt om länge.
Testerna eller quizen där är lite kul tidsfördriv.............
Men personen jag blir efter resultaten känns inte alltid som jag.............

Jag är Pippi.....ok lite småknäpp och orädd kanske
Jag är kerstin Ekman....är inte hon lite småtråkig??
Jag har mycket tålamod...........och det stämmer nog............har ju 4 barn, jobbar som behandlingsassistent och har hållt ihop med samma karl i snart 30 år............så tålamod har jag.........
Min aura är guld....blandning av gult och orange.....det låter som jag
Jag är dubbelgångare till Brad Pitt.................lite överraskande..........kan det vara magrutorna månne......hihihi......ja vi har samma ögonfärg iallafall.........
Jag har riktigt högt IQ...............jag har misstänkt det länge...........
Taskig är jag inte....... jag är jättesnäll..................alla håller kanske inte med om det
Jag är Angelina Jolie............Bradgelina personifierad........that´s me
Min kraft är som skuggornas gudinna..............okeej................låter skumt!!
Jag är mer än allmänbildad.......självklart.......inget nytt under solen
Jag ska jobba som socialtant.............och det gör jag ju nästan........
Och vore jag bil så vore jag honda...............av alla bilar............honda............KATASTROF

Jag hoppas att ni ser självironin och humorn i denna blogg.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0