Miljöskadad

Jag är miljöskadad...........
jag har blivit hjärntvättad av pojkarna i min familj............
Jag var på cruising idag i min arbetarkommun, näe........jag körde inte........ men jag var där och tittade tillsammans med killarna från jobbet, men A körde och M åkte med.

Det var mest stora vräkiga gamla amerikanare och det har jag insett, de intresserar inte mig!,
En del av dem pedantputsade och en del bara  körbara........ eller knappt körbara.
Och så var det några gamla bubblor.......de är såå söta och så ett gäng sportbilar, den bilsorten som jag tilltalas mest av och där A och vårt "corvettekompisgäng" tillhörde.

Det var då jag insåg att jag är miljöskadad .............när jag på långt håll kunde avgöra att det var en stingray, eller där är en C6:a och där är en pontiac , där kommer en hotrod och där kommer en C5:a..................
Och igår hade jag alla rätt i en facebook quiz..............om bilmärkessymboler............ajajaj

Jag har ockås jag sett ut bilen jag ska ha efter min SAAB cab................det blir en en svart Ford Mustang cab.............de är SÅÅÅ läckra



Eller hur??
A har också tittat ut sin nästa Corvette........en C6:a!!


Han vill ha en sån här...............och jag håller med.............färgen är grym!!

Kommentarer
Postat av: Eliza

Jag ska med ha en mustang cab hehe

2009-04-26 @ 10:07:17
Postat av: Tomas Axelsson

Det är min Mustang du har lyckats fånga på bild! Jag snubblade över den i Googles bildsök, kul att du gillar den ! :)

2011-01-13 @ 23:07:05
URL: http://www.swedenmustang.com
Postat av: Morsanfrosth

Den som är så himla fin!!

2011-01-14 @ 13:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0