Tangentbord

Jag förföljs av knäpa tangentbord............som missar bokstäveroch mellanslg.....men jag ser inget sytem ivad som kommermed och int.......men de flesta a verkar komma med....hmma hjälpte det att byta batterier men på jobbet hjäle inte ns det......det är nog något annat knas här........eller finns det t bäst-för-datum på baterir?? De kanske är förgamlahelt enkelt..................Det tar väldigt lån ti  och ser knasigt ut at kriva journalanteckningr med det här tangentbordt!!

Jag jobar för andra helgenrad men det känns helt ok trots att det är fin väder.
Men A tycker nog att det är lite rist att jag jobbar två helgr i rad....me jagär ledig på torsdag istället och då skavi ju till Böda så det är ju ännu bättre att jg är ledig då.
I mittjobb har man ju glädje av vårväder också, idag sk jag nog fåmd mig ungarna ut och ställa fram och göa iordning utemöblerna..............och så har jg lvat killarna jag jobar md at i ska åka till Jua.....alla killars paradis......... vi ka köpa massagebord.

Såhär knäpp blir meningarna ......men lite kul.......men svåt att läsa näman kiver med knäppt tangentbord eller taskiga baterier om man inte korrigerar texten hla tiden..........för det ä inte ja som tavar så illa............. Jag är ganska bra på att stava..........men det ä inte tangentbrdet just nu.......ka köpa nya battrier på jula också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0