Augustivärme

27grader var det vid 15.30 tiden igår.................i slutet av augusti!! Och då var det ändå ingen sol!!
Det är bara inte klokt!!
Jag hade klätt mig alldeles för varmt!!
Men sen försvinner värmen på kvällen, då var det nere på 14 grader, det är stora temperaturskillnader det!! Och aldrig är väl kvällarna så mörka som i augusti.............speciellt ute på landet, det beror nog på att träden har alla sina blad kvar och skymmer det lilla ljus som kommer från himlen.

Jag jobbar hela helgen, men det verkar bli en lugn helg.
Jag är rätt glad nu att jag inte har kroppsarbete, för jag har sååå vansinnigt ont i min biceps...........alla rörelser över armbågshöjd är rent plågsamma...........och alla "rörande" rörelser (som diskning och rörandet.e.x) är också grymt plågsamma och det är svårt att ligga bekvämt när man ska sova för det värker även av tryck.........jag vet inte vad det är......(tyvärr kan jag inte skylla på träningsvärk!!)
 Äh...... det går väl över annars får jag väl kontakta doktorn på måndag så det inte är någon propp eller nåt, fram tills dess får jag väl hanka mig fram med voltaren gel och panodil. Men ont har jag!! Jätteont!!

Tittade på tv lite igår och då är det ju som alla vet regelbundna reklampauser och insåg då att Elgiganten behöver ny reklambyrå............en som kan stava............ i reklamtexten stod det "innbygd"..........två stavfel i samma ord på TV...........det måste vara rekord.......för visst stavas det inbyggd???

S fick förresten skaffa sig facebook i torsdags, då hade hans grupp 72 medlemmar!! (så många vänner har inte jag ens på facebook.........och då har jag ändå haft facebook i snart ett år!!)
Han i sin tur har idag 77vänner på sin facebook............och han tycker att facebook är ganska kul.......dessutom!! hihihihihi!
Och facebook är kul, men det finns en del som bara samlar på vänner............eller namn på sin lista snarare......för det är inte säkert att de känner dem, fick själv en vänförfrågan av en av  E och S vänner (som jag inte ens träffat) och en av mina gamla vänners dotter som inte heller känner mig ............men det är svårt att bara ignorera frågan tycker jag, så jag har  3-4st på min "vänner" lista som jag verkligen inte känner..........men men, vill de samla på namn ska jag väl inte förstöra det för dem!! För mig spelar det ju egentligen inte någon roll, jag samlar inte på namn, jag håller kontakt med dem jag känner som jag inte träffar så ofta............ alla är vi olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0