Nattpromenad

Det var en mysig nattrunda jag tog med hundarna igårkväll.
Jag gick ner mot stranden och ju närmre vattnet jag kom desto varmare blev det, och allt var helt vindstilla, vattnet slog bara lugnt mot stranden...........rent ljuvligt.

Hundarna blev lite fjoskiga och såg spöken båda här och där...............eller kaniner...........i mörkret...........tramsar!!
När jag sen vände in mot campingen igen blev det klart märkbart kallare för var steg jag tog................tänk vad vatten värmer!!

 Idag på morgonen  när jag gick ur husvagnen såg jag knappt ut genom förtältsfönstrena..............de var helt igenimmade av fukten och värmen!
Det är lite grått idag men 21grader varmt, så det blir nog en go dag idag med, men snart är det dock slut med Böda semestern och får sen ha en vecka semester hemma istället..............men då blir det nog en hel del jobb................och så ska jag låna O någon dag också, för jag längtar efter honom............och träffa mina stora barn.............det var ett par veckor sen sist!!
Men idag fortsätter jag med min bok "Den som dödar draken", det ser jag framemot................tror jag ska börja läsa redan när jag äter frukosten strax!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0