Övergiven

...........ja det känns lite så!!

A har lämnat Böda och börjat jobba, M har slutat sommarjobbet och åkt hem från Böda och m jobbar.........med att göra sockervadd!!
Så det är bara i och jag här......... men................egentligen inte...........Mi har sin husvagn 3 vagnar bort, S och P finns "bakom ryggen" på mig och K och S bor snett bakom.............men ändå!!!

Det känns som om min semester är väldigt lång i år............bara hälften har gått..........och det var länge sen jag badat så mycket en sommar, mycket tack vare Mi som gillar att bada lika mycket som jag, så jag har alltid en badkompis nuförtiden.............det gillar jag!!

Jag skulle egentligen vara barnvakt............nä......... det kan man inte kalla det för............jag skulle egentligen ha varit mormor på heltid idag och imorron var det tänkt.........men det blev ändrade planer och inget med det...........L och T tog med sig O till Blekinge dit de skulle fredag till lördag.........känns lite snopet ,även om jag var lite orolig hur det skulle gå med att ha O själv utan A att luta sig emot..............morfar är ju bäst..............även om mormor är helt ok!!

Men vi fick ju rå om honom förra helgen.........det var mysigt!!
Han fick då åka riktig traktor (traktorn som plockar upp bollar på golf rangen, s jobbar där) 


Gissa om han sken som en sol!!

Och så tittade vi på m som snurrade runt (tanken var väl att hon skulle gå och springa på vattnet!!) inuti en stor genomskinlig badboll i en pool


.
Och så var vi och badade och jagade maneter ena dagen och lekte på stranden och rasade andras sandslott den andra dagen.




Natten däremellan gick nästan bra den med..............han vaknade bara till vid 4 tiden av en mardröm eller nåt.......
-mormor morfar sa han och sen  ville han läsa bok!!??...............men han sov men var arg.............han somnade dock lugnt efter en liten stund.
A sov lite illa resten av natten,förståss..............tänk att en sådan liten människa kan ta en så stor plats i en stor säng!! Så A fick sova middag när O och jag gick till stranden morgonen därpå!!
O tror nog att Böda ligger bakom kröken tror A, för han brukar somna strax utanför Läckeby och vakna på Böda!!! Även om han åker nercabbad corvette som han gjorde i lördags!!


Kommentarer
Postat av: syrran

Attans trevig traktor det där...

2009-08-12 @ 18:25:38
Postat av: syrran

förlåt.. corvetten är åxå fin

2009-08-12 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0