Räkningar

..........ja så är det.........jag fick avbryta mitt solande, badande och läsande, för att sätta mig inne i förtältet och betala räkningar!!
Det borde finnas en räkningsfri månad precis som det finns en arbetsfri månad!!!

Runt omkring mig på campingen håller folk på att plocka ner sina förtält, mångas semester slutar ju nu, andra går förbi med riktining stranden med uppblåsbara badleksaker, det kommer förbi både krokodiler och delfiner, som i nogsamt studerar......... och så kommer det en hund ibland som det ska skällas på...........i hatar småhundar..............pekineser, pudlar och pappillon skäller hon på, men kommer det förbi en stilig schäfer, rottweiler eller leonberger ser hon bara på dem med vördnad och beundran!!!

A är iväg och hämtar lille O som ska bo hos oss en dag, så vi kan få rå om honom ordentligt, det ska bli sååå mysigt....... jag har köpt en ny traktor med släp åt honom och såpbubblor!!

Som sagt det är inte alls dumt med semester, det där med att jobba är nästan överskattat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0