Regn

Jaja......lite regn får man väl ta på sin semester..........det verkar ju alla andra ha haft!!!

Men regnstatestiken är ganska god iallafall..........det har ju iallafall inte varit något dagsregn bara  några timmar regn och sen skiner solen och man kan sola eller bada igen!!

Badstatestiken är bättre..........jag har badat alla dagar utan 3 på min semester (........och de flesta dagarna har jag njutit av det!!)

Men en regning dag kan jag rekommendera att man läser mina vänner och kollegors bloggar,(ja, de går förståss bra att läsa dem en fin dag också om man sitter vid datan!!) 
S:s underbart humoristiska blogg "skriven" av hennes schnauzervalp Lexuz, den hittar du på www.lexuzschnauzer.blogg.se och den blir man på gott humör av och får sig ofta ett gott skratt, och sen E:s blogg www.kajplats13.blogg.se, den är så vackert skriven , välformulerad och dekorerad med fantastiska bilder på natur, miljöer och hennes schäfer (som för övrigt är kusin med min fd schäfer s!!)

Nu har det slutat regna, nu ska jag sätta mig ute igen och dyka in i min för sommaren favortitbok "Den som dödar draken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0