Speeddate

Av mina 567e-mail som låg i min inkorg efter semestern var ca 400 från händelser på facebook (jag har nu hittat inställningen som gör att jag slipper få rapporter om allt.............jag menar hur intressant är det att läsa att okänd okänd har kommenterat namn namns status??)
Och så fanns det ett gäng mail från speeddate..........!!!?????
Jag har inte anmält mig dit........... och jag tror inte att A har gjort det heller!!!
 Är det någon som tycker det är dags för mig att byta karl? Eller är det någon som är ute efter min karl??
Jag lär väl inte lösa det mysteriet, men jag har fått förslag på matchande karlar Zeke 47 och aniceone 52 ska visst vara något för mig.............jag tänker dock inte ta kontakt med någon av dem iallafall!!

Däremot skulle jag gärna vilja ha en date med min snickare!!!
Så jag får mina för-----ade altandörrar någon gång!!!
A råkade stöta på snickare häromdagen (Å vad jag tror att hantverkarn önskat att han inte tagit den vägen den dagen, men han ska nog vara glad att det inte var mig han träffade, för just nu är jag den mest aggressiva i familjen rörande våra dörrar!!!)
Han erkände då att han strulat till det............jaa eller hur!!!! Nåt nytt!!??
Han hade INTE ens beställt våra dörrar!!!! Men nu skulle han göra det..........(oddsen på det???) Och så är det 6 veckors leveranstid på dem.........

AAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhmmmooooorrrrrrrrrrrrr!!

Jag tror det blir jä----ligt kallt i vårt sovrum när de ska öppna upp väggen i november.....................eller nåt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0