Julkort

...hela världen ser ut som ett vykort!!
Jag älskar vinterjulkort!!

Tänk vad snö gör för humöret............jag känner mig glad pigg och full av energi......... även om mitt "julstökeri" schema är fullspäckat och jag har massor av julklappar som jag ska köpa............men ingen aning om vad jag ska köpa!!
Men vad gör väl det............världen..........livet är ljust!!

Men det blir ännu bättre när vägarna är ordentligt plogade!!
Jag bytte till mig en extra natt på jobbet för att slippa tillbringa 11mil och två timmar på snöiga vägar!!
Jag skulle ha slutat kl 23 och sen börjat jobbet igen 8.30...........så det här blev mycket bättre!!
Jag sover på jobbet inatt!!




Men såhär ser nog "min" gata  ut nu!! 

I lördags bjöd mamma och pappa min familj och mina svärföräldrar på julbord på Kolbodagården.



God mat och en trevlig kväll...........men mitt eller mammas eller svärmors julbord är mycket godare.......... hemlagat "äger" (som ungarna skulle säga!!)

Lussekatter och lussebullar-check
julkorv- check
kalvsylta-check
julköttbullar-check
 så nu är det nästan bara julskinkan och julgodiset kvar.............och så de jä........... julklapparna förståss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0