Färdigt!!

Badrummet är ÄNTLIGEN  färdigt, yes yes yes!! Och det blev såå snyggt...........och fräscht!! Och känns mycket större, fast det är litet!!




Men 4 månader tog det..........för  runt den 25/11 var hantverkarna här första gången, det vet jag eftersom jag bloggar!!
Det var bara att gå tillbaka till  mitt arkiv!!
Så det är ytterligare än fördel med att blogga, jag har en lättöverskådlig almanacka med register och allt!!
Hur bra som helst!!

Så nu väntar vi bara på räkningen på badrummet...........

Kommentarer
Postat av: syrran

Herregud så tjusigt! Vi ilar för att få skåda detta mästerverk i natura, attans snyggt blev det.

2009-02-28 @ 20:21:18
Postat av: Morsanfrosth

Jaaa, visst blev det snyggt!! Och ja du kommer ju snart så du får se det på riktigt också!!

2009-03-02 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0