Hemma

Borta bra men hemma bäst.................brukar man ju säga..........och tycka...............men det vet i katten om det stämmer den här gången!!!
Åkte från ett 35-40 gradigt Thailand med mycket bad och sol............. och 20 timmar och ca 925mil senare............. var man hemma i -8 grader och snö!!
Och inomhus var det bara 10-12grader!! Brrr
Och klockan var 01.45!!

Och skillnaden på utsikten från sovrumsfönstret ska man ju bara inte prata om...............

igår.......... 





Idag..............


Men trots att jag inte somnade förrän vid 2.30 tiden och varit vaken i över ett dygn (om man bortser från den timmen oskön sömn jag fick på planet!!) så vaknade jag innan kl 7 idag på morgonen och kunde inte somnade om ...............min inre klocka är inställd på Thailandstid..............så klockan 7 var ju mitt på dan.................i Thailand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0