Paus

Nu tar jag paus i bloggandet........  kära vänner och  läsare (.........E och andra arbetskamrater,moster B,svärmors kusin, "syster" B,"en annan mamma", svägerskan M,svärmors kompis mfl)
För jag har ingen dator med mig till Thailand..........men det finns visserligen datacafé så vem vet ..........det kanske kommer några rader från Thailand med!!
I varje fall så kommer det många rader och bilder när jag kommit hem igen , så håll utkik efter den 18/2, för då hörs vi , då skriver jag igen!!!

Längtan till solen och värmen blir inte  mindre av att det är 3 minus grader,  och isande  råkall vind .........och jag har hört att ni kan få ett ordentligt snöväder om par dagar också!!

Själv ska jag då börja min resa mot Thailand kl 7.50 imorgon,lämna hundarna, köra till Malmö, checka in innan 14.10, flyga 15.10 (med en sprallig 1½åring och en flygrädd 22-årig son............ jag gillar inte heller att flyga........ jag har lite klausofobi, värst är det innan starten och strax efter landning...........då vill jag bara ut!!) vi landar 11 timmar och en kvart senare.....då är klockan ca 03 svensk tid.......ca 9.20 i Thailand..........då känner man sig lagom mör!!
Men det finns  ju ingen annan möjlighet att ta sig till Thailand om man vill åka till Thailand............så det är ju bara att bita ihop!!



Boeing 767 Blue Comfort ska vi åka med!!

Och  när vi går i sandaler eller ligger på stranden eller badar....................då är det värt allting!!!

Kommentarer
Postat av: En annan mamma

Önskar dig och resten av familjen en superhärlig semester. Klart man är lite avundsjuk... menar med alla apor,giftormar, magåkommor, tiggande små Thailändare, tuktukar och inte minst alla kackerlackor. suck... nåväl... vad är väl ett par veckor i Thailand mot den härliga februarisolen... den solen som avslöjar varje liten prick på fönster och minsta dammkorn.

Se nu till att bege dig till internetcafe för annars kommer jag att drabbas av abstinens.

Första drinken vid poolen tillägnar du MIG... blink.

Kramen

2009-02-02 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0