1:a

............dagen i 1:a veckan i mitt nya liv!!
nu ska här tappas kilon.............tänk om det hade varit såå lätt!! Hade det varit så lätt.......... så hade väl inte någon varit överviktig!!
Jaja jag ska iallafall  göra ett riktigt allvarligt försök...........igen............

Jag har mätt och vägt in mig!!
Tänkte avstå från socker, vitt mjöl, potatis och pasta.............. och minska konsumtionen på cola light...det blir svårast, (det är ju min livsdryck!!!!)
Får dricka vatten istället...............men det är ju inte lika gott!!
 Vårt vatten är dessutom för tillfället kraftigt gulfärgat av järn så det ser inte så aptitligt ut...............men det smakar jättegott. Tog ett glas köpevatten på flaska igår..............men det var inte alls lika gott som vårt eget!!

Jag ska träna på mitt hemmagym 2ggr /veckan, den här veckan  blir det idag och på fredag!!
Jag ska också utöka morgon och eftermiddagspromenaderna med hundarna, hade tänkt cykla någon gång i veckan också.................men nu är det 30cm snö!!!
Så det får väl bli när snön är borta!!

När nu j---lar kör vi!!
Full fart neråt.........................hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0