2008

  • .........är slut!!
    Åren går fortare och fortare, snart hinner man väl inte fira midsommar innan man firar jul!!!

    Vad har hänt mig och min familj .............vad har jag och familjen gjort egentligen?? 
    En summering:
  • O har lärt sig säga mormor..........även om han oftare säger morfar, hammare och traktor!!
  • vi har sålt 2 bilar............men inte köpt någon ny!!
  • jag har utbildat mig till Tonårscopehandledare............och slutfört en föräldrakurs!!
  • jag har börjat blogga.............och skrivit 286!!
  • jag har sökt nya jobb........men inte fått något!!
  • jag har fyllt på släktforskningen med ett 50 tal nya namn...........och massa nya uppgifter!!
  • vi har köpt ny hund.........som driver oss till vansinne!!!
  • jag har fått 2 nya kusinbarn...............en pojke i Stockholm och en flicka på Gotland!!
  • vi har gett bort en hund...............som mår så himla mycket bättre nu!!
  • A har börjat läsa böcker igen............och läst ut en 6-7stycken
  • vi har fått nya grannar...............S och E!!
  • jag har fått en ny arbetskamrat.....................L!!
  • jag har lärt min ladda ner bilder från kameran till datan............det var ju inte svårt!!
  • vi har upptäckt en vattenskada............. som inte är fixad än!!
  • jag har lärt mig hur bilddagboken fungerar...............izzyicebear är min sida, och så är jag "delägare" i oland!!
  • vi har lärt känna nytt folk.............x-grannens nya kvinna och mer Bödafolk!!
  • vi har träffat kompisar.................som vi inte träffat på 10år eller så!!
  • vi har köpt hästar............så nu har vi en hästgård!!
  • m har hittat pojkvän..........ett strandfynd på Böda!!
  • A har fyllt 45....................men är lika snygg som vanligt!!
  • vi har bokat Thailandsresa...............alla i den närmsta släkten på min sida åker med!!
  • farmor har flyttat till Kalmar..................äntligen i närheten!!
  • pappa och svärfar har fyllt 70...............men de har inte käpp, hatt och svart kostym för det!!
  • M har bytt flickvän............och sen bytt tillbaka!!
  • vi har fått vår gyrosgrill att fungera och använt den för första gången.....................och 3ggr till!!
  • Jag har haft 3 semesterperioder...........lite i juni, juli och lite i dec

O har iallafall ändrat sig allra mest............ under 2008


Januari 08


December 08!!

  • Men det är ju klart.............du som läst mina bloggar vet ju redan allt det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0