2009

  • .........har börjat nu!!

    Undrar vad det nya året har att bjuda på??

    Jag vet.........eller.....har iallafall tänkt.........tror..........eller......hoppas att:
  • vi ska åka till Thailand..................om 31dagar!!
  • gå ner 20kg...........minst,jag börjar på måndag!!
  • vi ställer upp husvagnen på Böda................om 13veckor!!
  • jag ska fylla på min järndepå...............så jag slipper vara sååå trött jämt!!
  • jag ska fylla i min nyinköpta 5års almanacka................varje dag!!
  • jag ska minska mitt missbruk..........av cola zero och pepsi max
  • jag får ett nyrenoverat badrum.............det blir skönt det!!
  • jag ska fortsätta söka annat jobb.............vi får väl se om jag får något!!
  •  L fyller 25...........och T 30!!
  • jag ska lära mig scanna in bilder i mitt släktforskningprogram..........jag har samlat på  mig gamla foton!!
  • jag ska begära löneökning..................det är dags nu!!
  • min svägerska blir långliggare på Böda.............det ska bli sååå kul!!
  • jag kommer att få ett till kusinbarn.............minst!!
  • jag ska fortsätta blogga............ hela året!!
  •  L och E blir med barn................mer barnbarn!!
  • m flyttar hemifrån...........börjar plugga i Gamleby!!!
  • M fyller 18år................tre myndiga barn!!!

  • Men det är ju klart.............du som läser min blogg kommer ju att få veta det!!!


Kommentarer
Postat av: Eliza

Jag är ledsen men du hinner nog inte bli farmor, men de bakas nog en kanske under detta året S

2009-01-03 @ 19:46:50
Postat av: Svärmorsanfrosth

Jag tror inte heller att jag blir farmor nästa år, men jag skrev att du och L kanske blir gravida under året!!!

2009-01-04 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0