Femdagarsledighet

Det finns en fendagarsledighet var 6:te vecka på vårt nya schema!!!
Vem tror ni gjorde schemat!!!??
 I did!!
Och jag gjorde det bra också tycker jag!!

Den  schemalagda ledigheten har jag nu!!

Tyvärr har jag en synnerligen pratsam hantverkare i huset (jag vågar knappt visa mig för då slutar han arbeta och börjar prata istället!! Hopplöst! Jag kan hela hans livs historia nu!!)
Och han börjar jobba 7 på morgnarna (så det är inte tal om någon sovmorgon förrän till helgen! ) och han väsnas.......stimmar upp hundarna..............spikar i badrumsgolvet..........som är kökstaket.........och tv-rummet ligger bredvid köket!! Men i tvättstugan och i vardagsrummet är det lugnt, dit hörs inte hammarslagen så tydligt.(så där har jag fått ordning)

Men skit samma.......badrummet håller sakta, men säkert på att bli klart nu, finns det båda golv och några väggar, elen är dragen och vvs biten är nästan klar, badrumsinredningen står i hallen och till helgen ska vi köpa kakel och beställa golvmatta!!
Så det går äntligen framåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0