Fniss

Jag tog på mig att gå genom farmors bilder när vi tömde hennes lägenhet och flyttade henne till Kalmar.
Häromdagen tog jag mig tid och det var kul, jag hittade några bilder som var särskilt kul, här är de:


Visst är han väl läcker?? A till vänster, speciellt frisyren!! Ja jag tyckte iallafall att han var snygg även då!!
Det här var sommaren 1987 och det är S som är i famnen på min farmor och tittar på getterna på Ölands Djurpark!!


-Vad är det där för en ung snygging på den här bilden sa A när han hittade det här kortet!!

Är det så stor skillnad på mig egentligen???
S i min famn har ju vuxit en del förståss!!
Det här var julen 1986 jag sitter bredvid min farfar och längst ner i hörnet sitter A med lilla L i knät!!

Scanna in gamla bilder är himla kul!! Och vilken bra kvalitet det blir trots att bilderna är 22 år gamla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0