Let´s Dance

Jag brukar titta på Let´s dance på fredagskvällarna, det är  en lite lagom fredagsunderhållning ganska skön underhållning, lite bra musik , härlig dans och man kan både bli imponerad och få fnittra lite!!

Och jag har fått en ny idol........ Morgan Alling, vilken skön kille, lite smårund tunnhårig "farbror" som släpper loss ordentligt  på dansgolvet och gör det dessutom riktigt bra!! han är helt klart en artist.......sist såg jag honom i Arn filmen och dessförinnan var han ju med i ett barnprogram och lärde oss källsortera!!
Magnus Samuelsson är en annan idol, han verkar helmysig och han har vi med beundran följt i tävlingen "världens starkaste man" och  A och M fick honom ännu mer som idol sen de såg honom knyckla ihop teflonpannor på löpande band på Öland en sommar för några år sedan!! Att han sen kunde dansa kunde man ju inte tro!!
Men Carl-Jan.............ojojoj..........han rör sig ju som ett kylskåp på dansgolvet.........stackars tjej som får dra runt på honom vecka efter vecka!!
Och Hasse Aro och George Scott........de är inget vidare på att hålla takten..........inte ens med sig själva!!
Kitty ligger inte långt därifrån men hon är helskön så hon klarar sig på det!!
Jag kommer inte att sakna "fjortisen" Blondinbella ett dugg!!

Undrar vem som vinner??
Jag tippar på Laila eller Morgan..........men vi får väl se!!

Vi missar finalen för då är vi i Thailand, men det får vi väl leva med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0