Självplågeri

Har min älskade make utsatt sig för idag!!
Han har tatuerat sig igen...............för sjätte gången!! Han är nog inte klok!!
Men snyggt blir det....................Men ont gör det...............I know!!


Tatueringen uppritad............. A är lagom kaxig nu!!


Aj aj aj......... Fatta hur ont det gör............men sen blir området som bedövat.........


......tills han flyttar nålarna en lite bit.........
Att A inte bara rest sig och gått därifrån!!!


Det var det här vi skulle ha handavtrycket till........... coolt va!!


Färdigt!! Ja ena sidan av ryggen iallafall.................

A:s ryggtavla ska bli en släkttavla!!!
Kommande barnbarn ska också få lämna avtryck på ryggen.......antingen fot (men det måste vi göra tidigt, det får inte plats några 48:or precis, han har ju inte världens största ryggtavla!!) eller handavtryck.

Och på tisdag ska han dit igen...........och tatuera in M och m:s namn på andra sidan ryggraden!!
Inget han är så sugen på nu precis........... när det svider och bränner som värst!!!

m är just nu A:s favoritbarn........hon har kortast namn!!
Och han sa också till S (som höll honom sällskap under tiden han tatuerades) att det var tur att han inte visste att han tänkt göra det här, för då hade S blivit döpt till Bo, kort och bra!!

Det dummaste av allt är................. att även fast man vet att det gör så j------la ont, så blev jag lite inspirerad ...........................så jag har bokat tid på torsdag.................för att utöka min blomsterslinga på vänster underben........... den blev lite kort...............




............kom jag på i efterhand!!
Så nu får det bli 3 blommor med slingor till..................som slingrar sig upp och bak på vaden!!!
Det blir sååå snyggt....................men det kommer att göra sååå ont ju..............

Snacka om självplågeri!!!
Jag är ju inte klok!!...............jag heller!!

Kommentarer
Postat av: Eliza

Åh jag som är ledig torsdag.. Är med sugen på mer :D

2009-01-10 @ 21:15:31
Postat av: syrran

du blir fin syrran

2009-01-11 @ 03:46:08
Postat av: Svärmorsanfrosth

Häng på då Eliza!!! 15.30 ska jag vara där!!

2009-01-11 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0