Snart.....

Om 3 veckor sitter vi på planet till Thailand!!  och har "bollat" lille O mellan oss ett par timmar redan!!!
Vi byter ut tråkiga, kalla, mörka februari Sverige mot Thailands sol och värme!

Idag tog vi drickvaccinet, i förhoppning om att klara oss utan magsjuka!!
Så vi har redan lagt ut
   1200:- på pass........och
   1800:- på vaccin
= 3000:-         innan vi kommit iväg!!!

Vi måste också försöka hitta sandaler eller ballerina skor m och jag, för jag tror det blir svårt att hitta skor åt oss 40 och 41:or i Thailand!! jag menar...........vi har ju svårt att hitta skor här hemma!!!

Jag fick lite halvpanik idag då L ringde och sa att hon misstänkte att O fått scharlakansfeber!!
Och de hade varit hemma hos A och m igår!!
Typiskt...........då blir väl alla smittade......... och blir sjuka.......... lagom tills vi ska åka............tänkte jag.............men sen besinnade jag mig........scharlakansfeber är en barnsjukdom som drabbar  små barn eller barn i förskole och skolåldern!!
A kan inte räknas som barn och m har lätt passerat den barngränsen!!

Det visade sig sen efter att L pratat med vårdcentralen att O nog bara har tredagars feber..............och kanske löss!! =D

Kommentarer
Postat av: ELiza

Jag tror utan problem moa hittar skor i thailand. När till och med herrar hittar damskor i storlek 47 ala pumps lär moa hitta ballerina i 41 ;)

2009-01-14 @ 09:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0