Tattoo

Jaa, nu har knäppkärringen gjort det igen!!

Tatuerat sig...........att jag inte lär mig!!!!
Det gör ju SÅÅÅÅÅÅÅÅ ONT!!
Jag har "fyllt" på min blomranka på benet som jag gjorde förra våren, jag kände efter ett tag att den nog borde förlängas både neråt foten och uppåt benen.
Så uppåt på benet är den nu förlängd, foten får jag spara på tills det blir varmare så man kan gå i pumps eller ballerina skor med öppen fot!! För det är inte skönt att klämma in en nytatuerad fot i skor och ev. strumpor!! Ajaj......

"Svärdottern" E kom ner på sin rast och höll mig sällskap och "avledde" mig en stund med lite småprat och det var ju snällt, tack för det!
Och det är ju snart gjort egentligen, 45min tog det sen var jag ju ute igen............med ett snyggt........... men svidande vänsterben!!



Jag ska fixa till den där blomman på foten men sen får det  vara nog!!

Men jag såg en så snygg tatuering på TV som Sharon Dyall hade, ett gäng elefanter som höll varandra med snabeln och svansen som gick som ett band runt ena överarmen, hur snyggt som helst.............och jag är ju lite svag för elefanter..........men herregud, med mina överarmar blir det väl 12 elefanter..............och de blir nog ganska skrynkliga och dallriga de som sitter på undersidan av överarmen =D!!

Kommentarer
Postat av: jettan

Hejsan.Jätte fin tattoo.Den gillar jag verkligen.Har själv en del tatueringar och skall snart göra en till.Fin blogg du har.Kramar från jettan

2009-03-07 @ 13:19:42
URL: http://jettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0