Tv -debut

Nu har jag äntligen tagit mig tid att titta på min TV-debut!!
Det var ju inge vidare...........det var ju bara en tjock kärring som pratade med en konstig röst (...det man nu kunde höra........det blev något fel på inspelningen så ett brummande ljud överöstade nästan samtalet) som trodde att hon sa bra saker!!
Och svärmor tyckte att jag var en kopia av min pappa vid ett tillfälle!!
Nej fy, det var ingen succé eller roligt att se, men E:s framträdande var som vanligt i TV sammanhang helt oklanderligt!!
M sa att jag hade sagt bra saker och att han inte skämdes över mig alls, han är  snäll!!

Producenten hade visst enligt E berömt vårt samtal i köket mycket (då jag samtidigt lagade kalops med kokta grönsaker) de sa att det varit så naturligt, att vi verkligen inte brydde oss om kameran!!
Men det var ju den regin vi fick............var naturliga och strunta i kamerasnubben som går och kryper omkring er!!
Och vi gör ju som vi blir tillsagda...................ibland iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0